Kesää kohti 2019

Talvikauden tiistaisin Soittokunnantalossa toiminut kahvio on avoinna toukokuun puoliväliin saakka. Tilauksesta kuitenkin toimitetaan leivonnaisia, etenkin piirakoita kevään ja kesän juhliin.

Kesän huippukohta tullee Seuran kannalta olemaan Brynofin päivien järjestäminen 16.-18.8.2019. Silloin Juice-teema on vahvasti esillä. Juice-karaoken loppukilpailu on yksi päivien erikoisohjelmista. Ohjelmien valmistelu on käynnissä, mutta tiedetään jo että sunnuntain perinnejumalanpalvelukseen Tehtaankirkossa liittyy kansallispukujen tuuletus. Ensinnäkin kirkkoon voi pukeutua kansallispukuun tai muuten vanhan ajan asuun ja kirkkokahvien jälkeen pukuja esitellään. Tarkempi ohjelma julkaistaan sivuillamme lähiaikoina.

Tuttuun tapaan museo toimii kesällä. Juhannukselta Masuuni Brunou aukeaa ja jatkaa Bryolfin päivään. Myös Juankosken, museon ja/tai ruukkialueen opastuksia voi tilata.

Yhteyttä voi ottaa ja varauksia tehdä mm. yhteydenottolomakkeen kautta.